Semirayin Lezzet Gemisi

6 Ocak 2015 Salı

TAVUK ŞİNİTZEL





Şinitzeli çoğunlukla hepimiz biliriz ve yaparız.Çok sevilir genelde ev halkı tarafından.(özellikle çocuklar bayılır, tıpkı benimkiler gibi :)).Bende bugün sizlere güzel bir Şinitzel tarifi vermek istiyorum.Yanında da Barbekü sosla değmeyin keyfe :) Haydi geçelim bu çok pratik ve çıtır çıtır olan eşsiz lezzete..

Malzemeler:
2 adet orta boy tavuk göğsü
2 adet yumurta
2 yemek kaşığı tavuk baharatı
gerekirse tuz (benim tavuk baharatım yeterince tuzlu olduğu için,ben kullanmadım)

Panelemek için:
galeta unu

Kızartmak için:
sıvıyağ

Yapılışı:
Öncelikle tavuk göğüslerimizi ince ince dilimlemekle işe başlıyoruz.Ardından büyük bir kaba dilimlemiş olduğumuz tavuk etlerimizi alıyoruz.Üzerine 2 adet yumurta kırıp, baharatımızı da atıyoruz ve ellerimizle güzelce harmanlıyoruz (çok iyi harmanlanması lazım) Ardından etlerimizi galeta ununa tek tek, iki taraflı bulayıp, kızgın yağda nar gibi kızartıyoruz.Yanında barbekü sos ve patates gratenle birlikte servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder